Cel Mai Bun Mod de a Pierde în Greutate

Iată un plan pas-cu-pas pentru cea mai bună metodă pentru slăbit, acum că știți de ce o dietă ketogenica este cel mai bun program pentru pierdere în greutate.

Pasii pentru a pierde in greutate, eficient si sanatos:Cel Mai Bun Mod De A Pierde In Greutate

  1. Luați obiectele, cărțile, alimentele și orice alt lucru de care aveți nevoie și începeți dieta folosind pașii și sfaturile din Planul Dietetic Ketogenic.
  2. După prima lună, implementați un program intensiv de exerciții de interval , potrivit pentru viteza voastră. Dacă mersul rapid este intensitatea potrivită pentru voi, atunci faceți acest lucru o dată sau de două ori pe săptămână. Cel mai important, începeți un antrenament intensiv pentru greutate, o dată pe săptămâna, asemeni celui din programul Body by Science al lui Doug McGuff sau The Slow Burn Fitness Revolution al lui Fred Hahn. Scopul acestui lucru este sporirea sensibilității mușchilor la insulină și construirea masei musculare, lucruri care se vor transpune într-o rată metabolică mai ridicată, un nivel mai scăzut al insulinei și mai multe arderi de grăsimi.
  3. Stabiliți un sistem de responsabilitate. Găsiți pe cineva care poate măsura independent pierderea voastră în greutate. Faptul că trebuie să recunoașteți abaterile în față cuiva important, vă va ajuta să va țineți de plan. Este important să fiți trași la răspundere.
  4. Fiți consistenți, și nu trișați. Durează un timp până când organismul construiește enzimele necesare pentru arderea grăsimilor în locul glucozei. Mai mult, durează 3-4 zile să intrați în stadiul de ardere a grăsimilor, al cetozei. Odată ce vă aflați în cetoză, nu trebuie decât să trișați o zi pentru a stopa arderea grăsimilor din procesul cetotic, și va trebui să începeți din nou. Așa că nu începeți un plan dietetic ketogenic înaintea unei vacanțe alimentare, cum ar fi Crăciunul sau Paștele, ci doar dacă sunteți siguri că puteți rezista presiunii să consumați dulciuri și făinoase.
  5. Aveți răbdare. Chiar și cea mai bună metodă de pierdere în greutate nu va funcționa, dacă nu îi acordați timp. Și iată un sfat: nu vă cântăriți în fiecare zi. Greutatea poate varia între 1-2kg în fiecare zi, datorită schimbărilor aportului de apă și absorbției. Nu veți putea să urmăriți pierderea în greutate exactă, în fiecare zi, iar fluctuațiile vă vor înnebuni și descuraja dacă vă concentrați prea mult pe ele. În loc să faceți acest lucru, cântăriți-vă o dată pe săptămâna și urmăriți măsurile corpului, pentru a vedea progresul.
  6. Urmăriți progresul cu ajutorul unui jurnal scris de mână sau electronic. Măsurați și scrieți ce consumați, măcar pentru prima lună și ceva. Eu folosesc un software numit Fitday pentru a contoriza aportul de calorii, grăsimi, carbohidrați și proteine. Este un program minunat, pentru că pot să adaug mâncăruri specifice, și să le contorizez în mod eficient. De exemplu, dacă gătesc un fel de mâncare cu un conținut redus de carbohidrați, pot să adaug ingredientele și porțiile în Fitday, iar când adaug o porție la totalului zilnic, calculează, în mod corect, caloriile, carbohidrații, grăsimile și proteinele.
  7. Dacă va opriți din pierderea în greutate, sau greutatea fluctuează (pierdeți 1kg într-o săptămâna, apoi puneți la loc un kilogram următoarea săptămâna).

Cred cu adevărat că o dietă ketogenica, redusă în carbohidrați, nu este singura modalitate de a pierde în greutate, dar este cel mai bun mod de a deveni cât se poate de sănătoși.

Nou! Introducem Planul Meu Keto (My Keto Plan), Un Instrument pentru Planificarea Alimentației Ketogenice

În timpul studiile s-a observat că atunci când persoanele participante la studiu găteau alimente ketogenice, aveau probleme să identifice cât și ce să consume. Problemele includeau consumul excesiv de proteine, consumul de carbohidrații greșiți sau de prea puține grăsimi. Deseori, combinația dintre aceste probleme ducea la frustrarea acestora, cu privire la acest mod nou de alimentație și la lipsa progresului în pierderea în greutate și sănătate.

Planul Meu Keto a trecut prin multe teste de studiu și erori, până când au identificat ce funcționează și ce nu, iar rezultatul a fost un șir lung de povești de succes. Programul este simplu, puternic și eficient, și îndepărtează presupunerile din implementarea dietei ketogenice. Și, cel mai important, funcționează!

Planul Meu Keto este primul și singurul instrument disponibil pentru a obține o pierdere în greutate sănătoasă și rapidă, bazată pe o dietă redusă în carbohidrați și bogată în grăsimi. Planul se bazează pe mâncăruri integrale sănătoase, și include un ghid alimentar ketogenic ușor de utilizat, pas cu pas, împreună cu unicul „KetoMeter” pentru a putea alege alimentele corecte, în cantitățile adecvate, într-un mod rapid și facil.

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply